Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158746
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХололєєнко, Світлана-
dc.date.accessioned2021-09-05T18:06:53Z-
dc.date.available2021-09-05T18:06:53Z-
dc.date.issued2019-12-16-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158746-
dc.description.abstractУ роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства з надання послуг на споживчому ринку та його фінансово економічні показники. Виявлені основні сильні та слабкі сторони підприємства.. Виконано сегментування споживачів за основними критеріями. Проведено аналіз конкурентного оточення та ринкової позиції підприємства. Розроблено заходи щодо стимулювання збуту для досліджуваного підприємства. Розроблено план організації та реалізації маркетингу, також було створено макет рекламного звернення. Зроблено прогноз ефективності маркетингових заходів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleРозробка програми стимулювання збуту підприємства на ринку послугuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2019 рік випуску 075 маркетинг Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хололєєнко. Диплом.pdf2,44 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.