Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158747
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФельчак, Павло-
dc.date.accessioned2021-09-05T18:08:17Z-
dc.date.available2021-09-05T18:08:17Z-
dc.date.issued2019-12-16-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158747-
dc.description.abstractДля написання кваліфікаційної роботи була обрана підприємницька діяльність магазину «Boomerang-Boardhsop» завдяки виявлення факторів зовнішнього середовища та ретельного аналізу комунікаційних інструментів на ринку товарів пасивного попиту були обрані най ефективній засоби та проведення дослідження медіа-уподобань цільового сегментуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleМаркетингові комунікації підприємства на ринку товарів пасивного попитуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2019 рік випуску 075 маркетинг Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фельчака ДИПЛОМ.pdf1,82 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.