Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158748
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСофронова, Кристина-
dc.date.accessioned2021-09-05T18:09:35Z-
dc.date.available2021-09-05T18:09:35Z-
dc.date.issued2019-12-16-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158748-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі було проведено дослідження особливостей медіа вподобань споживачів на ринку комплементарних товарів. Досліджено основні фактори внутнішнього та зовнішнього середовища. Виконано конкурентний та ситуативний аналіз. На основі результатів ситуативного аналізу було обгрунтовано напрями розвитку підприємства та визначено основні маркетингові цілі. З метою вибору основних засобів маркетингової комунікаційної політики було проведено дослідження медіа вподобань цільової аудиторії. На основі результатів економіко-математичного моделювання було обрано найбільш результативний сценарій маркетингових комунікацій. Проведено оцінку прогнозованої ефективності запропонованих маркетингових комунікацій.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleМаркетингові комунікації підприємства на ринку комплементарних товарівuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2019 рік випуску 075 маркетинг Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Софронова Диплом.pdf1,68 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.