Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158749
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРибалко, Ольга-
dc.date.accessioned2021-09-05T18:11:03Z-
dc.date.available2021-09-05T18:11:03Z-
dc.date.issued2019-12-16-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158749-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі була розроблена рекламна кампанія для підприємства роздрібної торгівлі. З цією метою було досліджено маркетингове середовища підприємства, виявлено вплив чинників зовнішнього і внутрішнього середовищ. Проведено маркетингове дослідження медіа вподобань споживачів підприємства роздрібної торгівлі. На основі економіко-математичного моделювання обрано найбільш результативний сценарій. Здійснено комунікаційну та економічну результативність рекламної кампанії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleРекламна кампанія підприємства роздрібної торгівліuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2019 рік випуску 075 маркетинг Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рибалко.pdf2,01 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.