Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158752
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДрига, Ірина-
dc.date.accessioned2021-09-05T18:18:00Z-
dc.date.available2021-09-05T18:18:00Z-
dc.date.issued2019-12-16-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158752-
dc.description.abstractУ даній кваліфікаційній роботі було досліджено купівельну поведінку споживачів при покупці товарів попереднього вибору та медіапереваги цільової аудиторії на прикладі підприємства «Альфа-Маркет». Методи дослідження, які було використано: метод ситуаційного аналізу, статистичні методи, метод маркетингового дослідження, методи аналізу зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства, бєст-маркетинг. Також опитано 150 респондентів. В ході дослідження було виявлено, що побутову техніку купують чоловіки і жінки у віці від 35 до 55 років переважно у магазині, а не в інтернеті. Їх дохід склав середній і високий. Їх очікувані вигоди – це ціна, широкий асортимент і популярність магазину. Реклама, яка найбільше приваблює споживача – це реклама у інтернеті, зовнішня реклама та реклама у місцях продажів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleРекламна кампанія підприємства роздрібної торгівліuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2019 рік випуску 075 маркетинг Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дрига Диплом.pdf1,74 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.