Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158754
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБас, Микола-
dc.date.accessioned2021-09-05T18:38:42Z-
dc.date.available2021-09-05T18:38:42Z-
dc.date.issued2020-12-11-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158754-
dc.description.abstractПояснювальна записка 68 с., 28 рисунків, 12 таблиць, 48 джерел. Загальний обсяг роботи складає 53 сторінки основного тексту. В кваліфікаційній роботі проаналізовано стратегічне управління маркетинговими комунікаціями на ринку виробів з шоколаду, а також, проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище підприємства. Було проведено маркетингове дослідження споживчих вподобань та медіапереваг з метою визначення споживчих переваг та найефективніших елементів просування. Було запропоновано та розраховано інструментарій комунікаційної стратегії на ринку шоколадних виробів. Об’єкт дослідження: процес управління маркетинговою діяльністю підприємства. Предмет дослідження: маркетингові комунікації підприємства на споживчому ринку. Мета кваліфікаційної роботи: розробка маркетингової стратегії комунікації на підприємстві на споживчому ринку. Положення, що захищаються: найбільш дієвими інструментами для збільшення продажів шоколаду на споживчому ринку виявлено дегустації, надання комплементів до кави, реклама на вітрині магазину та розміщення штендерів перед магазином. Результати роботи можуть бути використані на підприємствах роздрібної торгівлі на ринку шоколаду в Україні. Висновки та пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: збільшити обсяг продажів шоколадних виробів у роздрібному магазині можливо за рахунок використання таких інструментів маркетингових комунікацій як дегустації, надання комплементів до кави, реклама на вітрині магазину та розміщення штендерів перед магазином У роботі використано такі методи досліджень: анкетування, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, SWOT-аналіз та PEST- аналіз.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІНІ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА, СТРАТЕГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ.uk_UA
dc.titleСтратегія маркетингових комунікацій підприємства на споживчому ринкуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2020 рік випуску 075 маркетинг Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДИПЛОМ Бас.pdf1,45 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.