Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158756
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮферова, Дар’я-
dc.date.accessioned2021-09-05T18:41:46Z-
dc.date.available2021-09-05T18:41:46Z-
dc.date.issued2020-12-11-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158756-
dc.description.abstractПояснювальна записка: 184 с., 57 рис., 35 таблиць, 7 додатків, 57 джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізовано стратегічне управління маркетинговими комунікаціями у цифровому просторі, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Проведено маркетингове дослідження споживчих вподобань під час просування продукції у соціальних мережах з метою визначення характеру реклами, що найбільше впливає на споживачів та було впроваджено та розраховано ряд стратегічний комунікаційних заходів у цифровому середовищі. Об’єкт розроблення: процес управління маркетинговою діяльністю підприємства. Мета кваліфікаційної роботи: удосконалення теоретико-методичних положень зі стратегічного управління маркетинговими комунікаціями підприємства у цифровому просторі. Положення, що захищаються: сучасність запропонованих методів удосконалення стратегічного управління маркетинговими комунікаціями у площині цифрового середовища. Кваліфікаційна робота має зв'язок із виконаними курсовими проектами «Дослідження ринків», «Дослідження ефективності рекламних кампаній» та науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на мережевих підприємствах пивної галузі України. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення процесу управління маркетинговою діяльністю підприємства шляхом поглибленого впровадження комунікаційної маркетингової стратегії у площині цифрового середовища. У роботі використано такі методи досліджень: анкетування, глибинне інтерв’ю, метод експертних оцінок, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, SWOT-аналіз PEST- аналіз.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ, ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЙНІ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА, ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ.uk_UA
dc.titleСтратегічне управління маркетинговими комунікаціями підприємства цифровому просторіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2020 рік випуску 075 маркетинг Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДИПЛОМ Юферова Д. 20.12.2020 финал.pdf3,88 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.