Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158758
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрива, Ніка-
dc.date.accessioned2021-09-05T18:44:19Z-
dc.date.available2021-09-05T18:44:19Z-
dc.date.issued2020-12-11-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158758-
dc.description.abstractОб'єкт дослідження – маркетингова діяльність малого підприємства в умовах високо конкурентного ринку. Мета дослідження – визначення теоретико-методичних засад з дослідження особливостей стратегій стимулювання продажів послуг малого підприємства в умовах високо конкурентного ринку. Методи дослідження – статистичні методи, експертний метод, методи опитування і спостереження, фінансово-економічний аналіз, сегментування, STEР-аналіз, метод ЕТОМ, Модель 5 конкурентних сил за Портером, EFAS і IFAS-аналіз, SNW-аналіз, Матриця Хассі, SWOT та GAP-аналіз – для визначення стратегічного вектору розвитку; метод SPACE аналізу та матриця Фута-Коуна-Белдінгата. Результати дослідження – досліджено сучасний стан розвитку ринку ІТ освітніх послуг, проведено аналіз внутрішнього маркетингового середовища школи «Lozhka», що працює на ринку ІТ освітніх послуг, та її конкурентного стану відносно основних конкурентів, визначено та досліджено цільовий сегмент на конкурентному ринку ІТ освітніх послуг в м. Дніпро для школи «Lozhka», обгрунтувати стратегію стимулювання продажів послуг малого підприємства в умовах високо конкурентного ринку на прикладі школи «Lozhka», розроблено та оцінено програму заходів зі стимулювання продажів послуг школи «Lozhka» на ринку ІТ освітніх послуг. Положення, що захищаються – в умовах високо конкурентного ринку для малого підприємства потрібна стратегія активної моделі високого залучення, що спирається на принцип «Навчання»: дізнатися – відчути – зробити. Стратегія використовує цінові й нецінові методи стимулювання персоналу та споживача для підвищення його залученості у процес продажів послуг і отримання стійкої лояльності до послуг і підпримства. Інформація щодо впровадження – результати дослідження впроваджені в маркетингову діяльність школи «Lozhka». Взаємозв’язок з іншими роботами – використано теоретичні положення, методики та рекомендації, що розроблені провідними українськими та зарубіжними маркетологами у галузі поведінки споживача. Використання результатів роботи – результати дослідження можуть бути використані під час подальшого вивчення питань щодо стимулювання збуту на ринку споживчих послуг підприємствами галузі. Соціально-економічна ефективність результатів дослідження –на основі проведеного дослідження очікуань та специфіки потреб споживча запропонована програма маркетингових заходів для реалізації стратегії стмулювання збуту на ринку ІТ освітніх послуг.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectПОСЛУГА, СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ, СПОЖИВЧИЙ РИНОК, СТРАТЕГІЯ, МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕ, СЕГМЕНТУВАННЯ СПОЖИВАЧІВ, ПРОГРАМА ПРОГРАМИ МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВuk_UA
dc.titleСтратегія стимулювання збуту на ринку споживчих послугuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2020 рік випуску 075 маркетинг Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Крива_Н_С_20_12_20_КР.pdf2,26 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.