Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158759
Назва: Розробка комунікаційної стратегії підприємства на ринку освітніх послуг
Автори: Мірошниченко, Дар’я
Ключові слова: МАРКЕТИНГОВЕ ПРОСУВАННЯ, ДОДАТКОВА ОСВІТА, КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА, МЕДІАПЛАНУВАННЯ
Дата публікації: 11-гру-2020
Короткий огляд (реферат): Пояснювальна записка: 102 с., 38 рис., 27 табл., 2 додатки, 45 джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства на ринку освітніх послуг, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Проведено маркетингове дослідження ринку освітніх послуг та особливостей маркетингової діяльності підприємства з метою подальшої розробки його комунікаційної стратегії. Об’єкт розроблення: комунікаційна політика підприємства на ринку освітніх послуг Мета кваліфікаційної роботи: аналіз та вдосконалення теоретико- методичних та практичних положень щодо маркетингового просування освітніх послуг. Положення, що захищаються: дослідження споживачів непромислового підприємства дозволило виокремити сегменти, які мають схожі характеристики та мотивації щодо купівлі освітніх послуг. Це безпосередньо впливає на маркетингову діяльність компанії та на її комунікації зі споживачами. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: розробка комунікаційної стратегії підприємства на ринку освітніх послуг, що передбачає омніканальність та активне інформування щодо впроваждення онлайн-навчання. У роботі використано такі методи досліджeнь: IFAS, EFAS, PEST, SWOT, ABCFMR, статистичний мeтод, анкeтування, якісний мeтод, глибиннe інтeрв’ю, мeтод eкспeртниx оцінок.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158759
Розташовується у зібраннях:2020 рік випуску 075 маркетинг Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мірошниченко пояснювальна записка.pdf4,47 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.