Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158824
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТерентьєва, Катерина-
dc.date.accessioned2021-09-15T14:37:33Z-
dc.date.available2021-09-15T14:37:33Z-
dc.date.issued2021-09-15-
dc.identifier.citationТерентьєва К. А. Автоматизація процесу керування розподіленням альтернативної електричної енергії серед споживачів : кв. роб. … магістра зі спец. 151 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» / Терентьєва Катерина Андріївна. – Д.: НТУ «ДП», 2020. – 87 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158824-
dc.description.abstractОб’єкт дослідження: процес споживання електричної енергії у локальній мережі при наявності джерел альтернативної енергії. Предмет дослідження: автоматизація процесу керування розподіленням аль-тернативної електричної енергії серед споживачів. Мета кваліфікаційної роботи: максимізація споживання надлишків альтер-нативної електричної енергії за рахунок використання у якості балансних спожи-вачів зарядних станцій електромобілів. Основними методами дослідження використаними для досягнення постав-леної мети були: аналіз літературних джерел, декомпозиція, статистичний аналіз даних, імітаційне моделювання, децентралізоване керування. В роботі проаналізована технологічний процес, структура об’єкта керування та вимоги до його функціонування. На підставі чого сформовані вимоги до функ-ціонування системи керування та її програмного забезпечення. За результатами роботи отримані два наукових положення: – представлення процесу заряду елемента акумулятора добутком прямо пропорційних залежностей струму та напруги заряду від його рівня, дозволяє мо-делювати даний процес при довільному початковому значені заряду та безперерв-ній зміні струму заряду; – використання децентралізованого підходу для рівномірного розподілу енергії серед зарядних станцій електромобілів забезпечує максимізацію спожи-вання надлишків альтернативної електричної енергії в локальній мережі. Розроблено модель системи децентралізованого керування розподілом аль-тернативної електричної енергії серед зарядних станцій електромобілів яка забез-печує рівномірний розподіл потужності при її обмеженні яке присутнє на час по-дачі запиту, при появі додаткового запиту та при зникненні додаткового запиту. На підставі отриманих моделей розроблено програмне забезпечення систе-ми керування та людино-машинного інтерфейс. Перевірка функціонування про-грамного забезпечення показала, що воно функціонує відповідно до вимог, а про-цес моделювання об’єкта керування та керування технологічним процесом відпо-відають моделям отриманим в математичному пакеті MATLAB. Отримане програмне забезпечення може бути використано при розробці си-стеми децентралізованого керування розподілом альтернативної електричної ене-ргії серед зарядних станцій електромобілів. Подальшим напрямком розвитку роботи є реалізація алгоритмів керування розподілом альтернативної електричної енергії з урахуванням пріоритетів та ви-користання розроблених моделей процесу заряду акумулятора електромобіля для прогнозування часу його зарядуuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ «Дніпровська політехніка»uk_UA
dc.subjectАЛЬТЕРНАТИВНА ЕЛЕКТРИЧНА ЕНЕРГІЯuk_UA
dc.subjectРОЗПОДІЛ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇuk_UA
dc.subjectМОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ЗАРЯДУ ЕЛЕКТРОМОБІЛЯuk_UA
dc.subjectДЕЦЕНТРАЛІЗОВАНЕ КЕРУВАННЯuk_UA
dc.titleАвтоматизація процесу керування розподіленням альтернативної електричної енергії серед споживачівuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.identifier.udk681.5uk_UA
Розташовується у зібраннях:2020-2021 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
151М-19_Терентьева_К_А.pdf6,2 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.