Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158837
Назва: Дослідження впливу автотранспорту на тепловий режим територій прилеглих до автомобільних шляхів
Інші назви: Study of the motor transport influence on the thermal regime of the territories adjacent to highways
Автори: Муліна, А. В.
Павличенко, А. В.
Ключові слова: автомобільний транспорт;автомагістраль;екологічна небезпека;теплове забруднення;екологічний стан міста;озеленення;автомобильный транспорт;автомагистраль;экологическая опасность;тепловое загрязнение;экологическое состояние города;озеленение;motor transport;highway;environmental danger;thermal pollution;ecological condition of the city;landscaping
Дата публікації: 2021
Видавництво: Видавництво НТУ "ДП"
Бібліографічний опис: Муліна А. В. Дослідження впливу автотранспорту на тепловий режим територій прилеглих до автомобільних шляхів / Муліна А. В., Павличенко А. В. // Національний гірничий університет. Збірник наукових праць. – Дніпро : НТУ «Дніпровська політехніка», 2021. – № 65. – С. 1207-219.
Короткий огляд (реферат): Результати дослідження підтвердили тісний взаємозв’язок між температурним режимом та характером забудови ділянки, наявності великих площ відкритого простору, а також інтенсивністю руху автомобілів по перехрестю. Результати роботи можуть бути використані для удосконалення методів управління тепловим режимом територій, що знаходяться в зоні впливу автомагістралей
Результаты исследования подтвердили тесную взаимосвязь между температурным режимом и характером застройки участка, наличием больших площадей открытого пространства, а также интенсивностью движения автомобилей по перекрестку. Результаты работы могут быть использованы для совершенствования методов управления тепловым режимом территорий, находящихся в зоне влияния автомагистралей
The results of the study confirmed the close relationship between the temperature regime and the nature of the construction of the territory, the presence of large areas of open space, as well as the intensity of traffic at intersections. The results of the work can be used to improve the methods of thermal management of territories in the area of highway influence
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158837
Розташовується у зібраннях:Збірник наукових праць НГУ. - 2021. - № 65

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
21.pdf476,58 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.