Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158854
Назва: Обґрунтування засад розвитку виробництва органічної продукції
Автори: Маник, Євгеній Євгенійович
Ключові слова: ЕКОЛОГІЧНО ЧИСТА ПРОДУКЦІЯ, ОРГАНІЧНЕ ВИРОБНИЦТВО, ПОПИТ, РИНОК ОРГАНІЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ, СЕРТИФІКАЦІЯ, ЦІНОУТВОРЕННЯ.
Дата публікації: чер-2021
Короткий огляд (реферат): Об’єкт дослідження ‒ організаційні засади виробництва органічно чистої продукції. Предмет дослідження – методичні підходи та практичні аспекти розвитку організаційних засад виробництва органічно чистої продукції. Мета дослідження - узагальнення методичних підходів і розробка на їх підставі пропозицій щодо підвищення ефективності виробництва органічної продукції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158854
Розташовується у зібраннях:2020-2021 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маник Є.Є..pdf419,23 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
КР_Маник Є.Є.rar731,67 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.