Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158858
Назва: Формування організаційної культури торговельного підприємництва
Автори: Іванов, Олексій Михайлович
Ключові слова: ОРГАНІЗАЦІЙНА КУЛЬТУРА, ПІДПРИЄМНИЦТВО, ЕФЕКТИВНІСТЬ, РІВНІ УПРАВЛІННЯ, ПЕРСОНАЛ.
Дата публікації: чер-2021
Короткий огляд (реферат): 58 сторінок, 10 рис., 11 табл., 25 інформаційних джерел, 3 додатки. Об’єктом дослідження є процес управління розвитком організаційної культури торговельного підприємництва. Предметом дослідження є теоретичні засади та практичні аспекти управління розвитком організаційної культури торговельного підприємництва. Мета дослідження – узагальнити методичні основи управління розвитком організаційної культури торговельного підприємництва.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158858
Розташовується у зібраннях:2020-2021 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР_Іванов О.М.rar467,52 kBUnknownПереглянути/Відкрити
Іванов О.М..pdf403,37 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.