Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158861
Назва: Організація роботи служби документаційного забезпечення районної адміністрації Вознесенівського району міста Запоріжжя
Автори: Коваленко, АлінА Анатоліївна
Ключові слова: ЕЛЕКТРОННИЙ ДОКУМЕНТ,ЕЛЕКТРОННИЙ ДОКУМЕНТООБІГ, СИСТЕМА ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТООБІГУ, КЕРУВАННЯ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ.
Дата публікації: чер-2021
Короткий огляд (реферат): Об’єкт дослідження є діяльність підрозділів та відповідальних осіб, які залучені в процес формування систем діловодства Вознесенівської районної адміністрації шляхом впровадження електронного документообігу. Предмет дослідження є відносини, що виникають у процесі функціонування системи діловодства Вознесенівської районної адміністрації. Мета роботи: теоретичне обґрунтування напрямів розвитку електронного документообігу в місцевих органах виконавчої влади, а також визначення основних способів впровадження електронного документообігу в Вознесенівській рйонній адміністрації. Методи дослідження. У роботі було використано структурний аналіз, порівняльний аналіз, узагальнення перспектив впровадження електронного документообігу, а також проблем, що заважають підвищити ефективність ведення діловодства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158861
Розташовується у зібраннях:2020-2021 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР_Коваленко А.А.rar347,05 kBUnknownПереглянути/Відкрити
Коваленко А.А..pdf213,76 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.