Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159009
Назва: Розробка освітньої платформи для інтерактивного навчання методам обчислень
Інші назви: Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи бакалавра студента Андрусенко Ігора Дмитровича спеціальності 124 - Системний аналіз
Автори: Андрусенко, Ігор
Ключові слова: методи обчиселень;.NET;WCF;ENTITY FRAMEWORK;ООБД;IRONPYTHON;UNITТЕСТ;MVC
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Практична цінність отриманих у роботі результатів полягає у фактичному одержанні повноцінної платформи для надання освітніх послуг, які представляються для опанування дисципліни “методи обчислень”.
Економічна ефективність: очікується позитивною завдяки актуальності розробленої системи та її достатнього функціонального наповнення.
Опис: Предмет дослідження: технічні рішення розробки та теоретична база наповнення. В інформаційно-аналітичному розділі було розглянуто чисельні методи як фундаментальну складову системного аналізу, описано особливості сучасного процесу навчання та виявлено його складнощі і недоліки, виявлено сутність проблеми розгалуженості сприйняття інформації, причини та наслідки її утворення, запропоновано концепцію, що вирішує виявлену проблему. В спеціальному розділі на основі поставленої задачі сформовано список функціональних потреб до системи, розроблено серверну частину де реалізовано базову бізнес-логіку та сформовано на основі її моделей базу даних, описано віртуальний інтерфейс сервісу, реалізовано клієнтську частину та виконано ряд модульних тестів по відношенню до обох частин системи. В розділі заключної частини з огляду на готову систему проведений аналіз реальних можливостей реалізованого функціоналу та сформовано ряд перспектив на подальше існування системи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159009
Розташовується у зібраннях:2020-2021 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_бак_спец124_Андрусенко.pdf510,98 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.