Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159018
Назва: Аналіз і розробка інвестиційного проекту створення інтернетмагазину в соціальних мережах
Інші назви: Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи бакалавра студента Устименко Анастасії Вячеславівни спеціальності 124 - Системний аналіз
Автори: Устименко, Анастасія
Ключові слова: бізнес;маркетинг;інтернет-магазин;ТАРГЕТИНГ;соціальна мережа
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Метою роботи є дослідження особливостей відкриття інтернетмагазину в соціальних мережах Facebook та Instagram, а також аналіз ефективності їх роботи.
Практична цінність отриманих результатів полягає в отриманні нових рішень, для планування, як покращити та розширити бізнес та вивести його на новий рівень.
Опис: Об’єктом дослідження в роботі є сторінка інтернет-магазин сумок та портфелів, в соціальній мережі Instagram і дані для створення такої ж в Facebook. Предмет дослідження є метрики оцінки ефективності торгівлі інтернет магазину. Метою роботи є дослідження особливостей відкриття інтернетмагазину в соціальних мережах Facebook та Instagram, а також аналіз ефективності їх роботи. Методи дослідження: аналіз конкурентів, SWOT - аналіз, сегментація, оцінка ефективності бізнес-процесів. В інформаційно-аналітичному розділі наведено аналіз предметної області, а також аналіз та оцінку ризиків відкриття інтернет-магазину в соціальній мережі. У спеціальному розділі виконано аналіз конкурентів, визначено цільову аудиторію для налаштування таргетованої реклами, налаштовано таргетовану рекламу та проведено аналіз метрик для оцінки ефективності роботи онлайнмагазину.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159018
Розташовується у зібраннях:2020-2021 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_бак_спец124_УстименкоА.pdf189 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.