Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159022
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФракянц, Сергій-
dc.date.accessioned2021-09-25T11:38:16Z-
dc.date.available2021-09-25T11:38:16Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159022-
dc.descriptionОб’єкт дослідження: електронно комерційна діяльність меблевої галузі. Предмет дослідження: методи системного аналізу у імітаційному моделюванні, технології розробки програмного забезпечення, методи прийняття рішень на основі багатьох-критеріїв. Мета дослідження: аналіз діяльності меблевої промисловості та веб-сайтів електронної комерції з метою розробки програмного забезпечення та вирішення питання вибору оптимального плану показу реклами для користувачів на основі багатьох критеріїв. В інформаційно-аналітичному розділі проведенний аналіз методів системного аналізу у імітаційному моделюванні, технологій розробки програмного забезпечення, методи багатокритеріальних рішень. В спеціальному розділі змодельовані та розв’язані задачі на основі аналізу діяльності меблевої промисловості та веб-сайтів електронної комерції, а саме: розробленне та протестоване програмне забезпечення, вирішено питання вибору оптимального плану показу реклами для користувачів на основі багатьох критеріїв, також розділ містить спроектований бізнес план та імітаційну модель.uk_UA
dc.description.abstractМета дослідження: аналіз діяльності меблевої промисловості та веб-сайтів електронної комерції з метою розробки програмного забезпечення та вирішення питання вибору оптимального плану показу реклами для користувачів на основі багатьох критеріїв.uk_UA
dc.description.abstractПрактична цінність отриманих у роботі результатів полягає в оптимізації та автоматизації процесу продажу товарів меблевої промисловості, яка використовує фізичні активи до електронно комерційної діяльності, що дає змогу виконати диверсифікацію продукції, а також визначити допоміжну інфраструктуру з метою проведення прибуткових рекламних компаній.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectімітаційне моделюванняuk_UA
dc.subjectсистемний аналізuk_UA
dc.subjectбізнес-планuk_UA
dc.subjectнечіткі відношенняuk_UA
dc.subjectметод згорткиuk_UA
dc.subjectМЕТОД АНАЛІЗУ ІЄРАРХІЙuk_UA
dc.titleАналіз меблевої галузі для створення веб-додатку (реалізація клієнтської частиниuk_UA
dc.title.alternativeПояснювальна записка кваліфікаційної роботи бакалавра студента Фракянц Сергія Едуардовича спеціальності 124 - Системний аналізuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020-2021 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_бак_спец124_ФракянцС.pdf45,4 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.