Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159043
Назва: Аналіз діяльності та вибір оптимального напрямку просування продукції підприємства Peninsula сучасного розвитку ринку
Інші назви: Пояснювальна записка кваліфікаційної роботи бакалавра студентки академічної групи 124-17-1 Воронко Юлії Михайлівни спеціальності 124 - Системний аналіз
Автори: Воронко, Юлія
Ключові слова: запаси;якість;ефективність;сайт;ПРОГНОЗУВАННЯ
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Метою кваліфікаційної роботи є покращення технології просування продукту на нові ринки збуту за допомогою мережі інтернет та розробка Інтернет магазину нза допомогою сучасних мов програмування .
Робота є актуальною й має практичне застосування на підприємстві «Peninsula».
Опис: В інформаційно-аналітичному розділі описано системний аналіз підприємства та технологічний процес підприємства. Також, наведено алгоритми обраних методів рішення відповідно до поставлених задач, а також наведені теоретичні відомості про використані методи. У спеціальному розділі наведено розв’язок задачі вибору компанії для рекламного просування продукції обраним методами, а саме методом аналізу ієрархії. Наведений аналіз систем написання інтернет магазину. Та після впровадження - представлено сформований інтернет ресурс з діючим магазином. Наведений інтерфейс магазину. У додаток винесено опис та лістінг частини коду інтернет магазину.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159043
Розташовується у зібраннях:2020-2021 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом_бак_спец124_ВоронкоЮ.pdf177,7 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.