Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159051
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТутунжеєв, Артемій Віталійович-
dc.date.accessioned2021-09-26T20:12:43Z-
dc.date.available2021-09-26T20:12:43Z-
dc.date.issued2021-06-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159051-
dc.description.abstract61 сторінка, 14 рисунків, 7 таблиць, 22 інформаційних джерел, 4 додатка. Об'єкт дослідження – рекламна діяльність PR-агентства. Предмет дослідження – організаційні напрями підвищення ділової активності рекламного агентства. Мета роботи – удосконалення управління діловою активністю агентства з метою підвищення ефективності його бізнес-процесів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectPR-ТА РЕКЛАМНЕ АГЕНТСТВО, ДІЛОВА АКТИВНІСТЬ, БІЗНЕС-ПРОЦЕСИ, ОРГАНІЗАЦІЙНА СТРУКТУРА УПРАВЛІННЯ, ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ, ЕКОНОМІЧНА РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ.uk_UA
dc.titleПідвищення ефективності бізнес-процесів PR-агентстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2020-2021 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР_Тутунжеєв А.В..rar593,27 kBUnknownПереглянути/Відкрити
Тутунжеєв А.В..rar49,16 kBUnknownПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.