Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159132
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПерепелиця, Андрій-
dc.date.accessioned2021-09-28T13:03:48Z-
dc.date.available2021-09-28T13:03:48Z-
dc.date.issued2021-09-28-
dc.identifier.citationПерепелиця А. О. Синтез та дослідження системи керування процесом кондиціювання та вентиляції повітря на судні : кв. роб. … магістра зі спец. 151 «Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології» / Перепелиця Андрій Олександрович. – Д.: НТУ «ДП», 2020. – 96 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159132-
dc.description.abstractОб'єкт дослідження – система автоматичного керування кондиціонером судна. Предмет дослідження – розробка моделі системи забезпечення клімату у каютах судна та розробка системи керування системи забезпечення клімату. Актуальність роботи - необхідність модернізації систем керування які використовуються, що стали морально та фізично застарілими. Виходячи з отриманих результатів можливо зробити висновок, що модель відповідає об’єкту керування та може бути використана для подальшої розробки системи керування. Наявність різкої зміни за лінійним законом відповідає повному заміщенню повітря у каютах судна. Усі використані моделі впливів відповідають фізичним закономірностям. Подальше вдосконалення моделі можливе у рамках більш детального аналізу впливів збурення та модифікації програмного коду з метою підвищення швидкодії. Виконано розробку алгоритму керування системою забезпечення клімату, розроблено програмне забезпечення регулятора. На підставі отриманого регулятора синтезована системи керування та розроблена її модель в графічному середовищі Simulink математичного пакета MATLAB. Перевірка функціонування регулятора показала, що він відповідає поставленим вимогам та забезпечує підтримку температури на рівні +24°С в межах відхилення для другого класу кают пасажирських суден. Отримана модель може бути використана за для розробки програмного забезпечення системи керування. Подальший розвиток отриманої моделі може бути пов’язаний з реалізацією безперервного керування компресором (використання інвертора) та використання нечіткого регулятора. Із використанням SCADA-програми Zenon створено програмне забезпечення системи автоматичного управління та людино-машинного інтерфейсу з перевіркою коректності його функціонування.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ «Дніпровська політехніка»uk_UA
dc.subjectсудноuk_UA
dc.subjectтемператураuk_UA
dc.subjectСИНТЕЗ СИСТЕМИ АВТОМАТИЧНОГО КЕРУВАННЯuk_UA
dc.titleСинтез та дослідження системи керування процесом кондиціювання та вентиляції повітря на судніuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.identifier.udk681.5uk_UA
Розташовується у зібраннях:2020-2021 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПЗ_Перепелиця.pdf3,78 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.