Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159152
Назва: Управління конкурентоспроможністю підприємства у сфері збуту продукції
Автори: Познаменко, Богдан Сергійович
Ключові слова: ПІДПРИЄМСТВО СФЕРИ ЗБУТУ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, АКТИВИ ПІДПРИЄМСТВА, ЕФЕКТИВНІСТЬ, НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ
Дата публікації: чер-2021
Короткий огляд (реферат): 57 сторінок, 6 рисунків, 16 таблиць, 25 інформаційних джерел, 3 додатки. Об’єктом дослідження є процес формування конкурентних переваг підприємства торговельної сфери. Предметом дослідження є теоретико-методичні засади та практичні аспекти забезпечення конкурентоспроможності торговельного підприємства. Мета роботи полягає в узагальненні методичних підходів до управління господарською діяльністю підприємства сфери торгівлі з метою формування у нього конкурентних переваг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159152
Розташовується у зібраннях:2020-2021 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР_Познаменко Б.С.rar343,37 kBUnknownПереглянути/Відкрити
Познаменко Б.С..pdf480,66 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.