Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159181
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛях, В. В.-
dc.date.accessioned2021-10-04T07:31:47Z-
dc.date.available2021-10-04T07:31:47Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЛях В. В. Вимоги до освітянської парадигми в контексті постмодерніті / Лях В. В. // Сучасне буття філософії : Філософія в єдності культурно-історичного процесу : Наук.–практ. конференція, 27–28 листопада 2012 р.: Тези. – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – С. 120-122uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159181-
dc.description.abstractНа сьогодні досить поширеною є думка, що сучасна освіта перебуває в кризі, що спричинена входженням людства в іншого типу реальність – Другу модерніті (У.Бек), або постмодерніті.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНГУuk_UA
dc.subjectпостмодернітuk_UA
dc.subjectпостмодернитиuk_UA
dc.subjectсистема освітянських інституційuk_UA
dc.subjectсистема образовательных учрежденийuk_UA
dc.subjectфілософія освітиuk_UA
dc.subjectфилософия образованияuk_UA
dc.titleВимоги до освітянської парадигми в контексті постмодернітіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk101.1uk_UA
Розташовується у зібраннях:Сучасне буття філософії: Філософія в єдності культурно-історичного процесу: Наук.-практ. конференція, 27-28 листопада 2012 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тезисы конференции _итог_NTВ 453206-120-122.pdf275,5 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.