Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159183
Назва: Діалогічна модель в сучасному освітньому просторі
Автори: Куцепал, Світлана Вікторівна
Ключові слова: плюралізм;плюрализм;прикладний прагматизм;прикладной прагматизм;глобалізація;глобализация;мультикультуралізм;мультикультурализм
Дата публікації: 2012
Видавництво: НГУ
Бібліографічний опис: Куцепал С. В. Діалогічна модель в сучасному освітньому просторі / Куцепал Світлана Вікторівна // Сучасне буття філософії : Філософія в єдності культурно-історичного процесу : Наук.–практ. конференція, 27–28 листопада 2012 р.: Тези. – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – С. 122-123
Короткий огляд (реферат): Сучасне суспільство характеризується концептуальним та ціннісним плюралізмом, тому актуалізує потребу філософського обґрунтування сенсу існування людини, її місця у суспільних відносинах, відповідно філософія перетворюється не лише на засіб пояснення світу, а й на практичний інструментарій, завдяки якому розв’язується суперечність між створеними раніше духовними цінностями та наявною соціальною реальністю, ознаками якої є прикладний прагматизм та пріоритет матеріально обумовленої дійсності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159183
Розташовується у зібраннях:Сучасне буття філософії: Філософія в єдності культурно-історичного процесу: Наук.-практ. конференція, 27-28 листопада 2012 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тезисы конференции _итог_NTВ 453206-122-123.pdf266,23 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.