Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159208
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорзаковська, Л. В.-
dc.date.accessioned2021-10-06T11:10:20Z-
dc.date.available2021-10-06T11:10:20Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationБорзаковська Л. В. Використання маркетингового інструментарію в процесі адаптації інноваційної діяльності промислового підприємства до вимог ринку / Борзаковська Л. В. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ . – Дніпропетровськ : НГУ, 2012.- С. 52-53uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159208-
dc.description.abstractСучасні тенденції розвитку економіки свідчать про визначальну роль інновацій в забезпеченні конкурентоспроможності промислового підприємства. Під впливом інновацій перебудовується технічний базис промислового підприємства, починаючи з використання нових видів сировини, матеріалів, енергії, нових машин та обладнання, і закінчуючи випуском нової продукції, модернізацією форм організації виробництва та управління. Тому цілком очевидною є необхідність переходу промислових підприємств до інноваційної моделі розвитку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НГУuk_UA
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UA
dc.subjectмаркетинговий інструментарійuk_UA
dc.titleВикористання маркетингового інструментарію в процесі адаптації інноваційної діяльності промислового підприємства до вимог ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk658.5uk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України: Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ. Т. 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.