Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159240
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВознюк, Андрій-
dc.date.accessioned2021-10-09T15:05:45Z-
dc.date.available2021-10-09T15:05:45Z-
dc.date.issued2020-12-11-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159240-
dc.description.abstractДля сучасних споживчих ринків створення мережевих структур являє собою мегатренд, що охоплює усі сфери послуг громадського харчування. Особливо це притаманне кав’ярням третьої хвилі, що пропонують послуги певного високого стандарту, конкурують технологією і культурою споживання кави уздовж закладів своєї мережіuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleСтратегія просування споживчих послуг мережевого підприємстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2020 рік випуску 075 маркетинг Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вознюк димплом.pdf1,6 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.