Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159241
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБоровенська, Дар'я-
dc.date.accessioned2021-10-10T15:43:08Z-
dc.date.available2021-10-10T15:43:08Z-
dc.date.issued2019-12-16-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159241-
dc.description.abstractКваліфікаційну роботу присвячено розробці рекламної кампанії для підприємства на ринку товарів попереднього вибору. У процесі дослідження було проведено аналіз фінансової та маркетингової діяльності підприємства, визначено тенденції розвитку ринку меблів, проведено дослідження споживачів та конкурентів. На основі проведених досліджень розроблено рекламну кампанію для підприємства, сформовано бюджет заходів та складено медіа-план. Розраховано економічну ефективність заходів, яка довела доцільність та актуальність впровадження рекламної кампанії для підприємстваuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectрекламна кампанія, рекламний бюджет, маркетинг, маркетингова діяльністьuk_UA
dc.titleРозробка рекламної кампанії підприємства на ринку товарів попереднього виборуuk_UA
dc.title.alternativeРозробка рекламної кампанії підприємства на ринку товарів попереднього виборуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2019 рік випуску 075 маркетинг Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Боровенська new.pdf1,84 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.