Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159242
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОнікієнко, Арина-
dc.date.accessioned2021-10-10T15:44:32Z-
dc.date.available2021-10-10T15:44:32Z-
dc.date.issued2019-12-16-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159242-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі захищається положення, що просування нової послуги на високотехнологічному промисловому ринку ефективною є конкурентна сфокусована (нішева) клієнтоорієнтована стратегія, що сприяє розвитку ринку та швидкому формуванню конкурентних переваг. Метою є вивчення теоретико-методичних питань з розробки стратегії щодо просування послуг на інноваційному промисловому ринку та розробки методів її впровадження.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectсонячна енергетика, високотехнологічні ринки, просування нової послуги, програма просуванняuk_UA
dc.titleПросування нової послуги на промисловому ринкуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:2019 рік випуску 075 маркетинг Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом new.pdf2,84 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.