Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159316
Назва: Инновационность рынка труда маркетологов
Автори: Багрова, И. В.
Ключові слова: инновационные преобразования;інноваційні перетворення;рынок маркетинговых услуг;ринок маркетингових послуг;маркетинговые исследования;маркетингові дослідження
Дата публікації: 2012
Видавництво: НГУ
Бібліографічний опис: Багрова И. В. Инновационность рынка труда маркетологов / Багрова И. В. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ / Редкол. О. І. Амоша та ін. ; Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет". – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Т. 2. – С. 41-42
Короткий огляд (реферат): Достаточно полно рабочую силу, в т. ч. и маркетолога, можно представить как овеществленную социально-демографически, гендерно и профессионально-квалификационно окрашенную потенциальную способность индивида (ее носителя) к конкретной работе. Она и предлагается на рынке труда, поэтому рынок маркетинговых услуг должен иметь ценою равновесия потенциальную заработную плату носителя рабочей силы в сфере маркетинговых услуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159316
Розташовується у зібраннях:Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України: Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ. Т. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-41-42.pdf239,15 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.