Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159317
Назва: Стратегічне маркетингове планування інноваційного розвитку промислового регіону
Автори: Палєхова, Л. Л.
Ключові слова: стратегічне маркетингове планування;стратегическое маркетинговое планирование;інноваційний розвиток;инновационное развитие;промисловий регіон;промышленный регион;інновації;инновации
Дата публікації: 2012
Видавництво: НГУ
Бібліографічний опис: Палєхова Л. Л. Стратегічне маркетингове планування інноваційного розвитку промислового регіону / Палєхова Л. Л. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ / Редкол. О. І. Амоша та ін. ; Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет". – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Т. 2. – С. 42-44
Короткий огляд (реферат): Інновації повинні стати важливим чинником розвитку промисловості та досягнення конкурентоспроможності української продукції, а промислові регіони - «точками» локалізації політики інноваційного зростання національної економіки. Тому є потреба у застосуванні нових методологічних підходів, які б сприяли імплементації постійного інноваційного контексту в стратегіях розвитку регіонів з урахуванням ринкових умов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159317
Розташовується у зібраннях:Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України: Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ. Т. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-42-44.pdf259,49 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.