Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159320
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯцентюк, С. В.-
dc.date.accessioned2021-11-04T08:26:45Z-
dc.date.available2021-11-04T08:26:45Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЯцентюк С. В. Брендинг, як фактор забезпечення конкурентних переваг продукції промислового призначення / Яцентюк С. В. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ / Редкол. О. І. Амоша та ін. ; Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет". – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Т. 2. – С. 46-48uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159320-
dc.description.abstractСучасна маркетингова теорія трактує сутність поняття конкурентоспроможності підприємства, як його здатність посісти відповідну позицію на конкретному ринку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНГУuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectпродукція промислового призначенняuk_UA
dc.subjectпродукция промышленного назначенияuk_UA
dc.subjectмаркетингова теоріяuk_UA
dc.subjectмаркетинговая теорияuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk_UA
dc.subjectконкурентоспособность предприятияuk_UA
dc.titleБрендинг, як фактор забезпечення конкурентних переваг продукції промислового призначенняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk330.341.1uk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України: Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ. Т. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-46-48.pdf232,52 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.