Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159323
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФролова, В. Ю.-
dc.date.accessioned2021-11-04T08:49:15Z-
dc.date.available2021-11-04T08:49:15Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationФролова В. Ю. Роль стратегічного маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю підприємств / Фролова В. Ю. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ / Редкол. О. І. Амоша та ін. ; Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет". – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Т. 2. – С. 51-52uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159323-
dc.description.abstractУ сучасних умовах становлення ринкових відносин в Україні особливої актуальності набуває питання підвищення конкурентоспроможності підприємств у довгостроковій перспективі та їх своєчасної адаптації до змін конкурентного маркетингового середовища.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНГУuk_UA
dc.subjectстратегічний маркетингuk_UA
dc.subjectстратегический маркетингuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk_UA
dc.subjectконкурентоспособность предприятияuk_UA
dc.subjectринкові відносиниuk_UA
dc.subjectрыночные отношенияuk_UA
dc.titleРоль стратегічного маркетингу в управлінні конкурентоспроможністю підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk330.341.1uk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України: Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ. Т. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-51-52.pdf228,07 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.