Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159324
Назва: Використання маркетингового інструментарію в процесі визначення базового ринку для інновації
Автори: Кирик, С. М.
Ключові слова: інноваційна діяльність;инновационная деятельность;базовий ринок;базовый рынок;маркетинговий інструментарій;маркетинговый инструментарий;макросегментація ринку;макросегментация рынка
Дата публікації: 2012
Видавництво: НГУ
Бібліографічний опис: Кирик С. М. Використання маркетингового інструментарію в процесі визначення базового ринку для інновації / Кирик С. М. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ / Редкол. О. І. Амоша та ін. ; Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет". – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Т. 2. – С. 53-54
Короткий огляд (реферат): Результати інноваційної діяльності, які базуються на повноцінному інноваційному процесі в науково-технічній сфері, доволі часто характеризуються невизначеним базовим ринком. Відмінні техніко-економічні характеристики інновації спроможні задовольняти потреби споживачів в різних галузях економіки. Тези доповіді направлені на встановлення функціонально- технологічного зв’язку між інновацією та ринком й визначення оптимальних характеристик інновації до реалізації й впровадження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159324
Розташовується у зібраннях:Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України: Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ. Т. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-53-54.pdf225,28 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.