Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159334
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМакуха, Ю. М.-
dc.date.accessioned2021-11-08T10:56:17Z-
dc.date.available2021-11-08T10:56:17Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМакуха Ю. М. Специфіка організації маркетингової стартегії розосередженого підприємства / Макуха Ю. М. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ / Редкол. О. І. Амоша та ін. ; Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет". – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Т. 2. – С. 54-55uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159334-
dc.description.abstractНині практично усі підприємства усвідомили, що запорукою довгострокового і успішного функціонування є не орієнтація на миттєвий прибуток і успіх, а побудова ефективної стратегії існування на довгострокову перспективу. Вибір стратегії означає, що з усіх можливих шляхів розвитку і способів дії, що відкриваються перед компанією, вона обирає конкретний напрямок. Добре розроблена стратегія — основа підвищення конкурентоспроможності підприємства, сильної конкурентної позиції і формування такої організації, яка за допомогою удосконалювання структури управління і підвищення організаційної культури могла б успішно працювати у жорстких ринкових умовах.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНГУuk_UA
dc.subjectмаркетингова стартегіяuk_UA
dc.subjectмаркетинговая стартегияuk_UA
dc.subjectспецифіка організаціїuk_UA
dc.subjectспецифика организацииuk_UA
dc.subjectдовгострокова перспективаuk_UA
dc.subjectдолгосрочная перспективаuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваuk_UA
dc.subjectконкурентоспособность предприятияuk_UA
dc.subjectрозосереджене підприємствоuk_UA
dc.subjectрассредоточенное предприятиеuk_UA
dc.titleСпецифіка організації маркетингової стартегії розосередженого підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk330.341.1uk_UA
Розташовується у зібраннях:Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України: Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ. Т. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-54-55.pdf252,57 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.