Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159335
Назва: Споживчі інновації в системі маркетингової класифікації інновацій
Автори: Дементьєва, Н. В.
Леонов-Дементьєв, А. О.
Ключові слова: споживчі інновації;потребительские инновации;маркетингова класифікація інновацій;маркетинговая классификация инноваций;ринок інноваційних товарів;рынок инновационных товаров;маркетингова діяльність;маркетинговая деятельность
Дата публікації: 2012
Видавництво: НГУ
Бібліографічний опис: Дементьєва Н. В. Споживчі інновації в системі маркетингової класифікації інновацій / Дементьєва Н. В., Леонов-Дементьєв А.О. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ / Редкол. О. І. Амоша та ін. ; Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет". – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Т. 2. – С. 55-56
Короткий огляд (реферат): В умовах ринкової економіки такий невід'ємний критерій інновації як практичне втілення нової ідеї, виявляється тісно пов'язаним з критерієм її комерційної реалізації за допомогою появи на ринку нової (інноваційної) продукції або послуг. Іншими словами, інновація - це результат реалізації нових ідей та знань з метою їх практичного використання для задоволення певних запитів споживачів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159335
Розташовується у зібраннях:Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України: Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ. Т. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-55-56.pdf253,47 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.