Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159336
Назва: Принципи сегментування споживачів інноваційного товару
Автори: Ніколаєва, В. К.
Ключові слова: принцип сегментування;принцип сегментирования;сегментування споживачів;сегментирование потребителей;інноваційний товар;инновационный товар
Дата публікації: 2012
Видавництво: НГУ
Бібліографічний опис: Ніколаєва В. К. Принципи сегментування споживачів інноваційного товару / Ніколаєва В. К. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ / Редкол. О. І. Амоша та ін. ; Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет". – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Т. 2. – С. 57-58
Короткий огляд (реферат): Маркетингова діяльність підприємства базується відповідно до потреб споживачів. Вимірювання споживчих переваг та факторів, які впливають на них, має вирішальне значення для підприємства при створенні на ринку унікальної конкурентної пропозиції з найбільшою цінністю для споживача, а також при формуванні маркетингової стратегії утримання сегмента та просуванні на ньому товарів і послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159336
Розташовується у зібраннях:Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України: Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ. Т. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-57-58.pdf222,76 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.