Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159348
Назва: Задача вибору CRM системи методом аналізу ієрархії
Автори: Козаченко, А. О.
Малієнко, А. В.
Ключові слова: CRM система;метод анализа иерархий;научная публикация НГУ 2021
Дата публікації: 2021
Видавництво: НТУ ДП
Бібліографічний опис: Козаченко А. О. Задача вибору CRM системи методом аналізу ієрархії / А. О. Козаченко, А. В. Малієнко // Інформаційні технології: теорія і практика [Електронний ресурс] : тези доповідей 4-тої Всеукраїнської інтернет-конференція здобувачів вищої освіти і молодих учених (Дніпро-Запоріжжя-Харків), 17-19 березня 2021 р.- Дніпро : НТУ "ДП", 2021. – С. 40-41
Короткий огляд (реферат): Для інтеграції підсистем обліку та аналізу інформації про замовників та реалізованої ним продукції, як невід'ємною частиною логістичного процесу, найбільш відповідними є декілька CRM систем. Керівник компанії повинен вирішити питання вибору продукту компанії, чиє програмне забезпечення йому слід використовувати, враховуючи такі вимоги: можливості інтеграції, ціна, якість технічної підтримки, періодичність оновлювань продукту, об’єм функціоналу, зручність використання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159348
Розташовується у зібраннях:Інформаційні технології: теорія і практика : тези доповідей 4-тої Всеукраїнської інтернет-конференція здобувачів вищої освіти і молодих учених (Дніпро-Запоріжжя-Харків), 17-19 березня 2021 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірка А4 !!!!!!-40-41.pdf373,66 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.