Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159367
Назва: Підвищення прибутковості електронної комерції з використанням моделей спліт аналізу
Автори: Демиденко, М. А.
Пархоменко, О. О.
Ключові слова: підвищення прибутковості;повышение прибыльности;електронної комерції;электронной коммерции;моделей спліт аналізу;модели сплит анализа
Дата публікації: 2012
Видавництво: НГУ
Бібліографічний опис: Демиденко М. А. Підвищення прибутковості електронної комерції з використанням моделей спліт аналізу / Демиденко М. А., Пархоменко О. О. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ / Редкол. О. І. Амоша та ін. ; Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет". – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Т. 2. – С. 83-84
Короткий огляд (реферат): Сучасні комерційні та виробничі підприємства для розширення ринку збуту та диверсифікації послуг використовують засоби електронної комерції. Впроваджуються електронні магазини, сайти підприємств, реклама на на порталах , в пошукових системах та каталогах. Такі заходи дозволяють підвищити прибутковість підприємства, але ефективність впроваджуваних заходів не завжди очевидна і існують багато варіантів іх реалізації. Тому виникають проблеми формулювання критеріїв та методів оцінки і вибору оптимальних варіантів реалізації заходів електронної комерції.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159367
Розташовується у зібраннях:Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України: Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ. Т. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-83-84.pdf267,04 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.