Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159398
Назва: Практика і проблеми залучення студентів та роботодавців до оцінки якості вищої освіти
Автори: Коротницька, А. М.
Свіжевська, С. А.
Ключові слова: підвищення якості освіти;повышение качества образования;навчальний план;учебный план;системи соціального партнерства;системы социального партнерства;маркетингові дослідження;маркетинговые исследования
Дата публікації: 2012
Видавництво: НГУ
Бібліографічний опис: Коротницька А. М. Практика і проблеми залучення студентів та роботодавців до оцінки якості вищої освіти / Коротницька А. М., Свіжевська С. А. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ / Редкол. О. І. Амоша та ін. ; Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет". – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Т. 2. – С. 99-100
Короткий огляд (реферат): Як показує світовий досвід, рівень освіченості населення має вирішальне значення для успішності реформ, але реформ дійсно спрямованих на підвищення якості освіти, в яких беруть участь всі зацікавлені сторони. Оскільки кореневе поняття «освіта» поширюється і на «освіта» як результат (освіченість), і на «освіта» як освітній процес, що дозволяє одержати необхідний результат, то і поняття «якість освіти» відноситься і до результату, і до процесу і тому в якості зацікавлених сторін виступають: держава (органи управління освітою); освітня установа; викладачі з робочими програмами; студенти та їх батьки; підприємства, установи (роботодавець).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159398
Розташовується у зібраннях:Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України: Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ. Т. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-99-100.pdf227,04 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.