Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159412
Назва: Медіаграмотність та критичне мислення як напрямки освіти для сталого розвитку
Автори: Заїка, Л. А.
Ключові слова: медіаграмотність;медиаграмотность;інформаційно-комунікаційні технології;информационно-коммуникационные технологии;інформаційне суспільство;информационное общество;засоби масової інформації;средства массовой информации
Дата публікації: 2012
Видавництво: НГУ
Бібліографічний опис: Заїка Л. А. Медіаграмотність та критичне мислення як напрямки освіти для сталого розвитку / Заїка Л. А. // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ / Редкол. О. І. Амоша та ін. ; Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет". – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Т. 2. – С. 103-104
Короткий огляд (реферат): Критичне мислення виявляється сьогодні тією життєздатною перспективою розвитку «науки мислити», яка відповідає умовам ефективної життєдіяльності людини інформаційного суспільства. Студент, який критично мислить, здатен визначити проблему; перевірити та проаналізувати використану інформацію; врахувати альтернативні точки зору; синтезувати здобуті знання; зробити висновки та прийняти оптимальне рішення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159412
Розташовується у зібраннях:Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України: Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ. Т. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-103-104.pdf253,86 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.