Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159425
Назва: Tasks as a way of effective language teaching in heterogeneous classes
Автори: Shvets, O. D.
Дата публікації: 2012
Видавництво: НГУ
Бібліографічний опис: Shvets O. D. Tasks as a way of effective language teaching in heterogeneous classes / O. D. Shvets // Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України : Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ / Редкол. О. І. Амоша та ін. ; Державний вищий навчальний заклад "Національний гірничий університет". – Дніпропетровськ : НГУ, 2012. – Т. 2. – С. 108-110
Короткий огляд (реферат): All students who study English for Specific Purposes (ESP) at tertiary level are different in terms of their levels of language proficiency, intelligence and abilities. Being in the same language group, this poses some challenges to both students and teachers. The most effective way to cope with this problem is to introduce clearly structured and scaffolded tasks.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159425
Розташовується у зібраннях:Проблеми і перспективи інноваційного розвитку економіки України: Матеріали міжнар. науково-практичної конференції, 31 травня - 2 червня 2012 р., м. Дніпропетровськ. Т. 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Проблемы.И.Перспективы..Т.2 NTB451989-108-110.pdf204,42 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.