Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159564
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоврига, Данил Андрійович-
dc.date.accessioned2021-11-27T22:00:21Z-
dc.date.available2021-11-27T22:00:21Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159564-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто моделі загроз та порушника, профіль захищеності, політики безпеки, архітектура call-центру після впровадження методики та конфігурацію Forcepoint DLP.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectDLP, ІНФОРМАЦІЯ З ОБМЕЖЕНИМ ДОСТУПОМ,CALL-ЦЕНТР,SPEECH-TO-TEXT, FORCEPOINT,CALL-ЦЕНТРuk_UA
dc.titleМетодика виявлення порушень політики безпеки оператора call-центру при обробці запитів клієнтаuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020-2021 навчальний рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ковригa.pdf8,94 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.