Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159746
Назва: | Обґрунтування проектних рішень, щодо підвищення ефективності функціонування елементів вулично-дорожної мережі центрального району м. Дніпро, із використанням пакету імітаційного моделювання Anylogic |
Автори: | Таран, А. В. Литвин, В. В. |
Ключові слова: | вулично-дорожня мережа;імітаційного моделювання;транспортний потік |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | НТУ ДП |
Бібліографічний опис: | Таран А. В. Обґрунтування проектних рішень, щодо підвищення ефективності функціонування елементів вулично-дорожної мережі центрального району м. Дніпро, із використанням пакету імітаційного моделювання Anylogic / А.В. Таран, В. В. Литвин // Молодь: наука та інновації : матеріали 9-ої всеукр. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, м. Дніпро, 11-12 листопада 2021 р. – Дніпро. -2021.- С. 14-15 |
Короткий огляд (реферат): | Високий темп розвитку народного господарства і автомобілізації в Україні вимагає істотного підвищення пропускної спроможності і суттєвого розширення вулично-дорожньої мережі країни. Високе зниження пропускної здатності і безпеки руху міських вулиць виникає в зоні перехресть, особливо на ділянках злиття і переплетення транспортних потоків, де відбувається зміна напряму руху. Управління дорожнім рухом – надзвичайно складний процес, особливо у великих містах. Це пов’язано із великою кількістю елементів системи, суттєвим різноманіттям конструктивних і технологічних властивостей, які їм притаманні, а також стохастичної природи їх взаємодії. Тому для пошуку та обґрунтування управлінських рішень щодо підвищення ефективності ОДР необхідно використовувати сучасні методи досліджень. Одним із таких методів є моделювання. Виконаний аналіз наукових публікацій показав, що на сьогоднішній день найбільш поширеним програмним продуктом, призначеним для імітаційного моделювання транспортних потоків є – Anylogic, який дозволяє: аналізувати та моделювати наявні і прогнозовані транспортні потоки; планувати інфраструктуру громадського транспорту, обирати оптимальну схему ОДР на окремому перехресті тощо. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159746 |
Розташовується у зібраннях: | Секція 3 – Автомобільний транспорт |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3_Таран_ДП.pdf | 356,31 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.