Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159746
Назва: Обґрунтування проектних рішень, щодо підвищення ефективності функціонування елементів вулично-дорожної мережі центрального району м. Дніпро, із використанням пакету імітаційного моделювання Anylogic
Автори: Таран, А. В.
Литвин, В. В.
Ключові слова: вулично-дорожня мережа;імітаційного моделювання;транспортний потік
Дата публікації: 2021
Видавництво: НТУ ДП
Бібліографічний опис: Таран А. В. Обґрунтування проектних рішень, щодо підвищення ефективності функціонування елементів вулично-дорожної мережі центрального району м. Дніпро, із використанням пакету імітаційного моделювання Anylogic / А.В. Таран, В. В. Литвин // Молодь: наука та інновації : матеріали 9-ої всеукр. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, м. Дніпро, 11-12 листопада 2021 р. – Дніпро. -2021.- С. 14-15
Короткий огляд (реферат): Високий темп розвитку народного господарства і автомобілізації в Україні вимагає істотного підвищення пропускної спроможності і суттєвого розширення вулично-дорожньої мережі країни. Високе зниження пропускної здатності і безпеки руху міських вулиць виникає в зоні перехресть, особливо на ділянках злиття і переплетення транспортних потоків, де відбувається зміна напряму руху. Управління дорожнім рухом – надзвичайно складний процес, особливо у великих містах. Це пов’язано із великою кількістю елементів системи, суттєвим різноманіттям конструктивних і технологічних властивостей, які їм притаманні, а також стохастичної природи їх взаємодії. Тому для пошуку та обґрунтування управлінських рішень щодо підвищення ефективності ОДР необхідно використовувати сучасні методи досліджень. Одним із таких методів є моделювання. Виконаний аналіз наукових публікацій показав, що на сьогоднішній день найбільш поширеним програмним продуктом, призначеним для імітаційного моделювання транспортних потоків є – Anylogic, який дозволяє: аналізувати та моделювати наявні і прогнозовані транспортні потоки; планувати інфраструктуру громадського транспорту, обирати оптимальну схему ОДР на окремому перехресті тощо.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159746
Розташовується у зібраннях:Секція 3 – Автомобільний транспорт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3_Таран_ДП.pdf356,31 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.