Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159844
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГайдар, В. В.-
dc.contributor.authorМалієнко, А. В.-
dc.date.accessioned2022-01-11T09:04:41Z-
dc.date.available2022-01-11T09:04:41Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГайдар В. В. Обґрунтування методів розв’язання оптимізаційних задач у діяльності підприємства ресторанного бізнесу / В. В. Гайдар, А. В. Малієнко // Молодь: наука та інновації : матеріали 9-ої всеукр. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, м. Дніпро, 11-12 листопада 2021 р. – Дніпро : НТУ ДП, 2021.- С. 292-293uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159844-
dc.description.abstractОдним із важливих факторів впливу на результати діяльності закладів ресторанного господарства є попит на продукцію і послуги та тенденції його розвитку. Для того, щоб покращити прибуток на підприємстві, впливаючи на попит, потрібно вивчити не тільки самі методи дії, різні концепції (прийоми) управління попитом, але і можливі види стану попиту. Задача підвищення ефективності діяльності підприємства передбачає аналіз стану і рівня попиту, підтримки на цьому рівні пропозиції. Задача управління попитом полягає в формуванні керуючого впливу на рівень, час і характер попиту так, щоб це допомогло організації в досягненні цілей, що стоять перед нею.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectресторанне господарствоuk_UA
dc.subjectресторанний бізнесuk_UA
dc.titleОбґрунтування методів розв’язання оптимізаційних задач у діяльності підприємства ресторанного бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk681.518.54uk_UA
Розташовується у зібраннях:Секція 12 – Інформаційні технології та телекомунікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12_Гайдар_НГУ.pdf203,58 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.