Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159862
Назва: Проблеми сучасної освіти крізь призму історії педагогіки
Автори: Мещерякова, М. С.
Шпітун, І. І.
Ключові слова: проблеми сучасної освіти;вищий навчальний заклад
Дата публікації: 2021
Видавництво: НТУ ДП
Бібліографічний опис: Мещерякова М. С. Проблеми сучасної освіти крізь призму історії педагогіки / М. С. Мещерякова, І. І. Шпітун // Молодь: наука та інновації : матеріали 9-ої всеукр. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, м. Дніпро, 11-12 листопада 2021 р. – Дніпро : НТУ ДП, 2021. - С. 129-130
Короткий огляд (реферат): Нині в світі змінюються умови життя, соціальний простір і час існування і функціонування людини, система її відносин, змінюється і сама людина. Зміни, в освіті спричиняють виникнення численних проблем, які стають більш видимими при переході із одного навчального середовища – школи, у нове – вищий навчальний заклад. Вивчення історії світової та української педагогіки, у свою чергу, стимулює до узагальнення і конкретизації цих проблем для кращого розуміння шляхів їх подолання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159862
Розташовується у зібраннях:Секція 14 – Гуманітарні проблеми освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14_Мещерякова_НТУ ДП.pdf198,9 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.