Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159906
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолисниченко, І. Ю.-
dc.contributor.authorТкачов, В. В.-
dc.date.accessioned2022-01-14T08:58:28Z-
dc.date.available2022-01-14T08:58:28Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКолисниченко І. Ю. Апроксимація динамічних сигналів одноплатформних залізничних ваг функцією Хевісайда / І. Ю. Колисниченко, В. В. Ткачов // Молодь: наука та інновації : матеріали 9-ої всеукр. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, м. Дніпро, 11-12 листопада 2021 р. – Дніпро : НТУ ДП, 2021.- С. 362-363uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159906-
dc.description.abstractУ зв'язку з розвитком виробничих потужностей підприємств, які для транспортування сировини та готової продукції використовують залізничні системи, критичним стає питання швидкості та точності ідентифікації залізничних рухомих об'єктів. За даними, наданими компанією «Ваговимірювальні системи», яка є провідним розробником систем зважування, тільки в першій половині 2021 року зростання замовлень на системи залізничного динамічного зважування склало близько 20%. На даний час українськими підприємствами, в залежності від властивостей вантажу, для його перевезення використовуються 5 типів вагонів: напіввагони(16 моделей), думкари(5 моделей), хоппери(5 моделей), платформи(6 моделей) та цистерни(6 моделей). Існуючі алгоритми зважування та ідентифікації рухомих залізничних об'єктів[1, 2, 3] мають не достатню точність (при дотриманні рекомендацій, що надаються розробниками систем (швидкість руху об'єкта в межах 3-12 км/год, відсутність дефектів колісних пар), точність ідентифікації вагонів становить близько 95%. У разі порушення рекомендацій (збільшення швидкості руху складу до 20 км/год) – точність різко зменшується.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectзалізничні вагиuk_UA
dc.subjectтранспортування сировиниuk_UA
dc.subjectфункція Хевісайдаuk_UA
dc.titleАпроксимація динамічних сигналів одноплатформних залізничних ваг функцією Хевісайдаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk004.9uk_UA
dc.identifier.udk004.6uk_UA
Розташовується у зібраннях:Секція 11 – Кіберфізичні та інформаційно-вимірювальні системи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11_Колисниченко_ДП.pdf247,02 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.