Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159918
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЮр’єв, Д. В.-
dc.contributor.authorРотт, Н. О.-
dc.date.accessioned2022-01-17T07:52:48Z-
dc.date.available2022-01-17T07:52:48Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЮр’єв Д. В. Впровадження технології зменшення деформацій під час зварки деталі: «рама приводу» / Д. В. Юр’єв, Н. О. Ротт // Молодь: наука та інновації : матеріали 9-ої всеукр. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, м. Дніпро, 11-12 листопада 2021 р. – Дніпро : НТУ ДП, 2021.- С. 394-395uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159918-
dc.description.abstractДілянки деталей, що зварюються, розташовані в зоні і навколо шва, піддаються нерівномірним температурним перепадам – моментально нагріваються до стану плавлення і інтенсивно охолоджуються. Внаслідок таких процесів метал спочатку починає розширюватись. Він впливає на найближчі зони, що мають зовсім іншу температуру. Вплив розширення сталі буде вище, чим менше теплопровідність металу. В результаті виникають потужні напруги, що призводять до деформації матеріалу. Вони негативно впливають на результат роботи, тому необхідно розуміти, яким чином зняти напругу металу після зварювання. Мета роботи. Впровадження технології зняття залишкових напружень в металі після зварювання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectдеформаціяuk_UA
dc.subjectзварюванняuk_UA
dc.titleВпровадження технології зменшення деформацій під час зварки деталі: «рама приводу»uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk622.625.28uk_UA
Розташовується у зібраннях:Секція 19 – Матеріалознавство та технічна естетика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
19_Юр_єв Д.pdf295,51 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.