Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159921
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Федоряченко, С. О. | - |
dc.date.accessioned | 2022-01-17T08:29:51Z | - |
dc.date.available | 2022-01-17T08:29:51Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Федоряченко С. О. Застосування спектрального аналізу моторного мастила для прогнозування залишкового ресурсу двигунів гібридних транспортних засобів / С. О. Федоряченко // Молодь: наука та інновації : матеріали 9-ої всеукр. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, м. Дніпро, 11-12 листопада 2021 р. – Дніпро : НТУ ДП, 2021.- С. 391-393 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159921 | - |
dc.description.abstract | Технічна діагностика стану двигунів внутрішнього згорання, трансмісій та інших високо навантажених агрегатів є процесом регламентованим технічними вимогами. Проте, у залежності від інтенсивності експлуатації та регламентів технічного обслуговування можлива зміна техніко-експлуатаційних показників деталей машин і механізмів у результаті фрикційної взаємодії поверхонь, температури, попадання у робочу зону агресивних хімічних з’єднаннь та абразивних забруднювачів, а також низьким фізико-хімічним показникам якості масла. Процес накопичення продуктів зносу і забруднень відбувається протягом міжсервісного терміну напрацювання масла. Незважаючи на наявність системи очищення, насичення продуктами зносу на молекулярному рівні призводить до прискорення деградації масла та зниження показників антифрикційних, миючих властивостей тощо [1-4]. При оцінці якості моторного масла досліджується кількість продуктів зносу, їх склад, масові показники модифікаторів тертя, в’язкість, лужність. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НТУ ДП | uk_UA |
dc.subject | гібридний траспортний засіб | uk_UA |
dc.subject | двигун внутрішнього згоряння | uk_UA |
dc.title | Застосування спектрального аналізу моторного мастила для прогнозування залишкового ресурсу двигунів гібридних транспортних засобів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udk | 681.518.54 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Секція 19 – Матеріалознавство та технічна естетика |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
№19_Федоряченко_НТУДП.pdf | 331,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.