Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159949
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗамкова, М. С.-
dc.contributor.authorКасьяненко, Л. В.-
dc.date.accessioned2022-01-18T12:19:01Z-
dc.date.available2022-01-18T12:19:01Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЗамкова М. С. Комунікації, як складова підприємницької діяльності / М. С. Замкова, Л. В. Касьяненко // Молодь: наука та інновації : матеріали 9-ої всеукр. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, м. Дніпро, 11-12 листопада 2021 р. – Дніпро : НТУ ДП, 2021. - С. 208-209uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159949-
dc.description.abstractКомунікації - це основа життя усіх людей на планеті. Кожного дня у кожної людини проходить процес комунікації, будь то побутові питання або ж питання професійної діяльності. Підприємницька діяльність включає в собі дуже багато різних комунікацій: порозуміння між співробітниками, контакт між керівником та працівником, взаємний зв'язок з клієнтами та спілкування з діловим партнерами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectпідприємницька діяльністьuk_UA
dc.titleКомунікації, як складова підприємницької діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk076-21-3uk_UA
Розташовується у зібраннях:Секція 13 – Економіка і управління в промисловості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13_Замкова_НТУ.pdf235,16 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.