Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159950
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулініч, В. С.-
dc.contributor.authorКасьяненко, Л. В.-
dc.date.accessioned2022-01-18T12:54:25Z-
dc.date.available2022-01-18T12:54:25Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКулініч В. С. PR як складова комунікаційної діяльності в публічному управлінні / В. С. Кулініч, Л. В. Касьяненко // Молодь: наука та інновації : матеріали 9-ої всеукр. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, м. Дніпро, 11-12 листопада 2021 р. – Дніпро : НТУ ДП, 2021.- С. 431-432uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159950-
dc.description.abstractКомунікаційна діяльність органів публічної влади є необхідною для успішної роботи зі стейкхолдерами. Одним з таких інструментів виступає сучасна технологія - PR (public relations). Він виступає як інструмент зв’язку між публічним сектором та бізнесом, громадськістю та міжнародними партнерами. Цей інструмент служить тим, що повинен сформувати позитивний імідж про організацію, підвищення її репутації і створення сприятливого клімату в середині. Саме всі ці складові відповідають за те, як саме будуть сприймати організацію: у разі позитивного іміджу – організація буде мати авторитетний статус, а у разі негативного іміджу – організація буде мати певно зневажливий статус.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectpublic relationsuk_UA
dc.subjectбізнес-рекламаuk_UA
dc.subjectпублічне управлінняuk_UA
dc.titlePR як складова комунікаційної діяльності в публічному управлінніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk35uk_UA
Розташовується у зібраннях:Секція 17 – Публічне управління та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17_Кулініч_НТУДП.pdf276,99 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.