Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159951
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКухар, А. О.-
dc.contributor.authorКасьяненко, Л. В.-
dc.date.accessioned2022-01-18T12:56:50Z-
dc.date.available2022-01-18T12:56:50Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКухар А. О. Крос-культурні комунікації в підприємницькій діяльності /А. О. Кухар , Л. В. Касьяненко // Молодь: наука та інновації : матеріали 9-ої всеукр. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів і молодих учених, м. Дніпро, 11-12 листопада 2021 р. – Дніпро : НТУ ДП, 2021. - С. 210-211uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159951-
dc.description.abstractМи живимо у XXI столітті, і час невпинно рухається вперед, залишаючи старі системи позаду. Світ не чекає нічого й нікого, а сам робить виклики людям та закликає до зсувів. Саме таким зсувом, без сумніву, необхідно назвати крос-культурні комунікації. Людям вже не так важко знайти знайомих, що сповідують іншу релігію, дотримуються інших традицій або розмовляють іноземною для них мовою.Тож, і на перші місця у світі виходять компанії, що не бояться розширювати свій колектив людьми, що є зовсім різними не за характером або зовнішністю, а за метою та ідеєю життя. Метою будь-яких підприємницьких комунікацій є досягнення певної спільної мети, а саме крос-культурних – не тільки мети, а ще й взаєморозуміння та «спільної мови».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectпідприємницька діяльністьuk_UA
dc.titleКрос-культурні комунікації в підприємницькій діяльностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk658uk_UA
dc.identifier.udk004.7uk_UA
Розташовується у зібраннях:Секція 13 – Економіка і управління в промисловості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кухар.pdf143,81 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.